Hoog in de wolken... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sander Antonis - WaarBenJij.nu Hoog in de wolken... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sander Antonis - WaarBenJij.nu

Hoog in de wolken...

Door: SanderAntonisNZA

Blijf op de hoogte en volg Sander

31 December 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Daar zit ik dan, hoog in de wolken, onderweg naar Auckland. De afgelopen vijf dagen heb ik namelijk in Brisbane Australië doorgebracht, daar waar een zeer bijzondere jonge dame woont, namelijk mijn oppas uit mijn kinderjaren, Loes! En op het moment dat je in Auckland zit, op een 19.000 kilometer van Nederland dan is het lastig om iemand eventjes te bezoeken die in datzelfde kikkerlandje zit, maar onze Loes, die woont toevallig maar op een afstand van 2300 km, dat een uurtje of drie vliegen is, de uitgelezen kans om eventjes langs te gaan, en die kans heb ik dan ook graag benut.

Ik heb de afgelopen vijf dagen mogen genieten van een super leuke tijd in Brisbane, wat een ontzettend mooi huis met een heerlijk groot zwembad, een top vent is Ray en wat een schatje is die kleine. Het was fijn om weer eens met iemand te zijn waar ik veel mooie momenten mee heb beleefd en waar ik dan ook uren mee kan kletsen.

Omdat ik maar vijf dagen in Brisbane door zou brengen was het heel erg lastig om grote trips te maken en het land te laten zien, maar desalniettemin heeft Loes er toch voor gezorgd dat er elke dag iets leuks op het programma stond. De eerste dag zijn we naar het hoogste punt van Brisbane gereden om daar onder het genot van wat sushi uit te kunnen kijken over de stad, het uitzicht heeft wel iets weg van het zicht dat te bewonderen is als je op de top van Mount Eden, in Auckland staat.

De Tweede dag was een heerlijke dag aan t strand, wat een warmte! Het was veels te warm om alleen maar op het strand te liggen dus daarom is er flink wat gezwommen en hebben we zoveel mogelijk golven gepakt. Ook hebben we lekker wat getennist in het water met een hout tennisracket en dat bijzondere onzinkbare balletje.
Southbank, waar we ook een leuke middag hebben doorgebracht, was toch wel eventjes bijzonder. Midden in de grote stad is een natuurbad aangelegd met een mooi strand erom heen, daar hebben we lekker gezwommen en wat op het strandje gelegen, om daarna weer zo snel mogelijk het water in te duiken want het was wel 38 graden, wat een hitte!

Tussen mij en Nora ging het ook zeer goed, toppertje hoor, en de Kiwiknuffel viel goed in de smaak! We hebben ook aardig wat uurtjes doorgebracht in het zwembad, wat dan ook wel nodig was met die temperaturen, ongelofelijk wat een hitte, ja dat kan ik niet vaak genoeg zeggen maar het is daar nog een stuk warmer dan in Auckland.
Het was supergezellig in Brisbane en het was mooi om toch ook eventjes in Australië geweest te zijn!

Verder wil ik iedereen het allerbeste wensen voor 2014, want over een paar uurtjes gaan de champagne flessen hier toch echt knallen. Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van de verslagen in 2013 en ik hoop dat ik hier en daar nog de tijd kan vinden om wat verslagen in het nieuwe jaar te kunnen schrijven om zo mijn avonturen met jullie te kunnen delen.

Iedereen een gezond en succesvol jaar, het allerbeste!

Sander Antonis.

  • 31 December 2013 - 09:38

    Loes:

    Aaah wat lief Sander. Wij vonden het ontzettend leuk dat je er was en we hebben genoten van je gezelligheid. Ik wens je het allerbeste voor 2014 en maak er een mooie reis van op het Zuider eiland. Wij vonden het geweldig daar! Geniet van de laatste weken in NZ! Dikke knuffel van mij, Ray en Nora xxx

  • 01 Januari 2014 - 15:11

    Tante Joep:


    Lieve "grote" man Sander.

    Ik wil je even een heel gelukkig 2014 wensen. Wat heb je veel meegemaakt in dit half jaar.
    Ik geniet heel erg van je blogs en lees ze elke week met veel plezier.
    Nu kunnen we haast zeggen: tot gauw!

    met een dikke knuffel,

    Tante Joep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Naam: Sander Antonis Leeftijd: 19 jaar Opleiding: Small Business and Retail Management School: Fontys Hogeschool Marketing Management te Eindhoven Jaar: 3e jaars Stage: Dream Au Pairs Plaats: Nieuw Zeeland AUCKLAND Vertrek: 13 augustus 2013 Terug in Nederland: 28 januari 2014 Stage periode: 19 augustus- 20 december

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 14639

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Op naar Nieuw Zeeland Auckland

Landen bezocht: