Week 9 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sander Antonis - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sander Antonis - WaarBenJij.nu

Week 9

Door: SanderantonisNZA

Blijf op de hoogte en volg Sander

13 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Negen,
Negen is 9, 8 + 1. Negen is het natuurlijke getal dat acht opvolgt en tien voorafgaat. Verder valt het getal 9 te definiëren als het getal drie tot de macht twee, maar zonder gekkigheid is dit alweer het negende reisverslag. 13-08-2013 vertrokken vanuit Oerle en nu is het al weer precies twee maanden later, 13-10-2013. Er is ontzettend veel gebeurd in deze twee maanden, ik heb me op het moment een rugzak met nieuwe ervaringen en belevenissen, geweldig. Wat ik ook aardig aan het merken ben, is dat het me nog steeds prima bevalt, in de ochtenden naar mijn stage, daarna lekker naar huis, de kok spelen en wat lekkers voor mezelf klaar maken, dit is altijd iets waar ik op dat moment zin in heb dus dat komt prima uit, om vervolgens de avond alleen of met mijn kamergenoten door te brengen, en op het moment dat ik moe ben, kruip ik lekker mijn bedje in. Dit lijkt ontzettend standaard maar daar zijn dan weer de weekenden voor, daar leef ik elke week weer naar toe!
Op het moment ben ik naar Devonport, Birkenhead, Piha, Rangitoto, Mission Bay, Onepoto Domain, St. Heliers, Eastern, Northshore, en nog op een aantal plekken geweest, en daar ben ik nog lang niet mee klaar. Elk weekend proberen Martijn, Bjorn en ik ergens heen te gaan en om van alles te beleven, maar dit weekend werd was dat toch even niet zo gemakkelijk als de voorafgaande weekenden. Het was namelijk ontzettend slecht weer om van de natuur te gaan genieten en daarom hadden we plan B al gauw in elkaar gezet. Het is natuurlijk niet alleen genieten van de natuur en de Jan Wolkers uithangen, nee deze zaterdagavond zijn we maar weer eens op stap gegaan.
Heel bescheiden wat drinken gekocht om daarna heel bescheiden dit te gaan nuttigen om daarna nog meer bescheiden een avondje uit te gaan…
De zondag kwam de man met de hamer, en probeerde deze laatste dag van de week te verpesten. Maar we zijn maar één keer (hoogstwaarschijnlijk) hier in Nieuwe Zeeland en elke dag moet goed benut worden en wat ga je doen op het moment dat je jezelf zo brak voelt alsof de trein van lijn 4 over je heeft gereden, dan ga je naar het zwembad!

Samen met Martijn ben ik naar het zwembad geweest, en niet zomaar een zwembad , nee nee HET zwembad, waar we konden genieten van de volgende aanwezigheden ’50 meter bad voor de fanatieke zwemmer, warm waterbad waar je lekker in kon relaxen, heet waterbad met bubbels waar je nog meer in kon genieten, een sauna waar je het lekker warm had, een nog hetere sauna waar je wenkbrauwen van weg schroeiden en een stoombad om even wat stoom uit te blazen. Gedurende deze middag is het ons gelukt om de man met de hamer weg te jagen, om pas over een paar weken weer terug te kunnen keren. Want we gaan er van uit dat we volgende week weer een nuttig tripje op de planning hebben staan. Er is in ieder geval één ding al zeker en dat is dat ik volgende week zaterdag ga skydiven, hoe dat afloopt, lees je in het volgende reisverslag.
Morgen weer een gewone werkdag en een rustig weekje, tenminste daar ga ik van uit, niet gek doen en lekker genieten van elke dag, is het motto voor op het moment .

Op naar de volgende, maar eerst genieten van Ja Ja, mijn verschoonde bedje : )

Groetjes Sander


  • 15 Oktober 2013 - 19:49

    Tante Truusje En Ome John:

    Hoi Sander,

    Wat kun jij prachtige verslagen schrijven van je verblijf in Nieuw Zeeland. Als ik het goed begrijp is het daar alleen maar genieten , .....genieten en nogmaals genieten. Van de mensen, van het weer, van de natuur, van de zon en.... van een mooi zwembad.
    Ik krijg een beetje de indruk, dat jij het daar leuker vindt dan in ons Kikker-landje . Misschien tref
    je daar wel een prachtig, mooi, lief en een steen rijk meisje die dan ook nog een knots
    verliefd op die knappe vent uit Oerle wordt, dan is het toch al geregeld.

    Hier in Venlo gaat alles zijn gangetje. Tante Truusje en ik zijn samen 160 jaar oud en dan komen
    toch stiekum de kleine ongemakjes, niet leuk, maar dat hoort er bij zegt men. Tante Truusje is a.s.
    zaterdag jarig, dus dan zit het huis weer vol. Wij vieren onze verjaardag tegenwoordig niet meer 's-avond maar overdag ( smiddags) .

    Met VVV gaat het niet zo best, allemaal een beetje stroefjes, dat valt mij een beetje tegen.
    Afgelopend weekend wel gewonnen in Oss maar met moeite. Hopelijk gaat het nu weer wat beter.
    Het Ned. Alftal speelde super tegen Hongarije, hopelijk vanavond ook weer een mooie pot tegen Turkije. Dat zul jij daar toch ook wel kunnen volgen. ????

    Zo jongen , ik hoef niet te zeggen maak er iets moois van, want uit jou verslag maak ik op dat het iedere dag genieten is en dat gunnen wij jou van harte.

    Heel veel lieve groetjes en een dikke pakkerd van Tante Truusje, want die is doende om jou te bellen, maar dat wil nu maar niet lukken. Maar ze houdt vol.

    Gr.uit Venlo
    Tante TRuusje en Ome John



  • 15 Oktober 2013 - 22:14

    Sander Antonis:

    Hee Tante Truusje en Ome John,

    Het is hier inderdaad geweldig en de tijd vliegt, dus proberen we elk momentje te genieten. Het kikkerlandje wordt natuurlijk wel gemist maar daar hebben we niet de tijd voor om lang bij stil te staan, en daarom vind ik het ook leuk dat ik zo af en toe iets hoor vanuit het thuisfront, zoals dit lieve berichtje van jullie!

    Met VVV komt het helemaal goed, ze staan niet heel erg ver van de koppositie ( op punten ) en hebben twee keer meer uit gespeeld dan thuis, dus op het moment dat ze thuis spelen, en je weer op de tribune zit, dan komt dat helemaal goed. De schapenkoppen uit Dort, houden dit niet vol!


    Ik hou het voetbal bij doormiddel van het voetbalnieuws, en de samenvattingen die ik op het internet kijk! Dat is prima te doen, zo weet ik dat AJAX het helemaal niet zo verkeerd doet en a.s. wedstrijd tegen Twente gaat winnen :)

    Bedankt voor het berichtje en alvast een hele fijne verjaardag toegewenst voor Tante Truusje!

    Groetjes uit Auckland,
    Sander

  • 19 Oktober 2013 - 17:57

    Sjan Meulenbroek :

    Sander ik geniet van je verslagen, wat ben jij een boffer dat je dit mag meemaken .
    Veel succes.en geniet ervan.
    Groetjes Wil en Sjan Meulenbroek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Naam: Sander Antonis Leeftijd: 19 jaar Opleiding: Small Business and Retail Management School: Fontys Hogeschool Marketing Management te Eindhoven Jaar: 3e jaars Stage: Dream Au Pairs Plaats: Nieuw Zeeland AUCKLAND Vertrek: 13 augustus 2013 Terug in Nederland: 28 januari 2014 Stage periode: 19 augustus- 20 december

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 14665

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Op naar Nieuw Zeeland Auckland

Landen bezocht: