16, een 'vers' nieuw verslag. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sander Antonis - WaarBenJij.nu 16, een 'vers' nieuw verslag. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sander Antonis - WaarBenJij.nu

16, een 'vers' nieuw verslag.

Door: SanderAntonisNZA

Blijf op de hoogte en volg Sander

01 December 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

We zitten al weer in December en de zomer komt eraan,
Ik heb nog geen idee hoe het vieren van Kerst op het strand mij zal vergaan.

Helaas is er dit jaar geen Sinterklaas voor mij,
Maar gelukkig maakt die goedheilig man een heleboel andere kindertjes blij.

Deze week heb ik een goed beoordelingsgesprek met mijn stagebegeleider gehad,
Alles gaat naar wens en ze is mij nog lang niet zat.

Mijn stageperiode zit er dan toch al weer bijna op,
Ik heb het naar mijn zin gehad en het was dan ook zeker geen flop.

Ik heb genoten en geniet nog steeds van iedereen om me heen,
Hier in Nieuw Zeeland voel ik me dan ook nooit alleen.

Zaterdagmiddag zijn Martijn en ik naar de Skytower gegaan,
Om daar een biertje te pakken waar men op meer dan 200 meter hoogte kan staan.

Het was een geweldig uitzicht en hebben heel Auckland kunnen zien,
Ik beoordeel deze trekpleister dan ook met een acht, schaal van een op tien.

De toren is het grootste gebouw en het symbool van deze mooie stad,
Waar we op het moment toch elk cafeetje wel hebben gehad.

Toch zijn we na het bezoeken van de toren wat biertjes gaan drinken,
Om uiteindelijk als een halve gare te kunnen klinken.

We hebben dan ook goed genoten en wat dansjes gemaakt,
En helaas werd ik niet wakker met een mooie meid naast me in bed, poedeltje naakt.

Vandaag was het rustig aan en hebben we de motor maar een klein beetje laten lopen,
en dat er water uit de kraan bleef stromen was nog maar te hopen.

Het vochtpeil zit gelukkig weer op het juiste niveau,
De Kerstman komt er aan, ik hoor hem al roepen.. ho ho ho!

Het avondeten was heerlijk en daar heb ik niets op aan te merken,
het kostte dan ook wat geld maar dat is dan ook de reden waarvoor we werken.

In een leuk restaurant heb ik genoten van Turks brood en heel wat vlees,
Dat meezingen op de zaterdagavond maakte mijn stem trouwens wel wat hees.

Achja het weekje was weer top en de volgende staat alweer voor de deur,
Dus iedereen weer de schouders eronder en geen gezeur.

Om toch een beetje het Sinterklaas gevoel te kunnen beleven,
En iedereen het allerbeste mee te kunnen geven,
Heb ik dit verslag in rijm voor jullie op papier gezet,
En nu het af is kan ik lekker naar mijn net verschoonde bed!

Het allerbeste,
Sander

  • 01 December 2013 - 11:28

    Familie Van Campen:

    Hey Sander,

    Niet alleen mooie verhalen schrijven, maar ook het rijmen mag er wezen,
    Voor ons is het erg leuk om te lezen.
    Jammer dat de tijd zo snel gaat als het leven daar zo goed smaakt,
    Maar..misschien wacht over een paar weekjes in Oers wel die leuke meid, poedeltje naakt??

    Geniet er nog van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Naam: Sander Antonis Leeftijd: 19 jaar Opleiding: Small Business and Retail Management School: Fontys Hogeschool Marketing Management te Eindhoven Jaar: 3e jaars Stage: Dream Au Pairs Plaats: Nieuw Zeeland AUCKLAND Vertrek: 13 augustus 2013 Terug in Nederland: 28 januari 2014 Stage periode: 19 augustus- 20 december

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 14673

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 28 Januari 2014

Op naar Nieuw Zeeland Auckland

Landen bezocht: